Tretje dejanje - Žulji

sreda, 13. avgust 2008

Dragi moji...
...res ste zlati - hvala za vse lepe želje :))) It keeps us going ;-)))

Kljub vsemu navedenemu naj vam zaupava, da še ni vsega konec - materiala za pisanje kar ne zmanjka.
Danes je prišel dan, ko sem končno utegnila oditi na Ministrstvo za pravosodje, kjer so nama overili vse dokumente iz upravne evidence - prijazna gospa v Sektorju za mednarodno overitev -1. nadstropje na Župančičevi - nama je vse podpisala in požigosala ter me vmes poslala na pošto po upravne koleke - ker je bila neka trafika v bližini žal zaprta - kakšna sreča - kakor, da nimam že dosti ožuljenih nog (in jst se bom poročila bosa v takih nogah?!!!)!
Po tem sem polna elana ter z novo pridobljenimi otišanci odšla proti Ministrstvu za zunanje zadeve na Prešernovo cesto - ampak glej ga zlomka - mogla bi it na Trubarjevo na Konzularni oddelek (le kako naj bi to vedla?!!).... uglavnem na Trubarjevi 3 (če se ne motim) v 4. nadstropju overjajo mednarodne dokumete in tam sva pridobila še zadnje žige s strani slovenskih oblasti -posledica: s tem se je zmanjšal najin poročni kupček denarja še za slabih 25 eur (upravni koleki)...
.... sedaj naju čaka ''le'' še overitev na Indo veleposlaništvu na Dunaju - Rina prosim pomagi ;-)), kamor moram poslati (jutri!!!) še naše PL za izdelavo vizumov. Jutri pa res, obljubim. Žal mi je pri vsem ostalem zmanjkalo časa...

Kljub temu, da sem čist izmučena sem se hitro spavila pisat, da ne bom vsega pozabila - saj je skozi kej novega in hitro pozabljam (ja, vem - sindrom zlate ribice).
Zdele pa hitro pod tuš in v posteljo, ker naju jutri čaka še en zelo naporen dan potem pa.... izdelava poročne obleke (vsaj blago imam že kupljeno ;-)....

Tko da vsi najini dragi bodite usmiljeni z nama pri fantovščini in dekliščini nasl. teden - saj energijo trošiva na veliko ;-)))))

Pridni bodite in smo na vezi,
Bodoča Rokcova nevestica

P.s.: Ali sem že omenila, da naju čaka še povratna pot overjanja - da o tem kako bo to potekalo na Baliju nimava blage.... to bo že zanimivo ;-))) Zgleda, da potovanje po Indo odpade, k bova celi čas lutala za papirji ;-))))
P.s.s.: Tina tabletke zate sem tudi dobla :)